.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز / چنین گفت محمود احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور و سرپرست وزارت نفت: «امسال حدود ۱/۵ میلیون طرح مسکن مهر در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد و با توجه به این موضوع ۱/۵ میلیون خانه خالی می‌شود و وقتی تولید مسکن سامان پیدا کند، این بحث در اجاره‌ها نیز اثر می‌گذارد و ما تلاش می‌کنیم تا پایان سال ۹۰ دغدغه مسکن را از لیست دغدغه‌های مردم خارج کنیم.»

۱- به هر حال ۱۰ ماه بیشتر به پایان سال نمانده. این ۱۰ماه را هم آلاخون والاخون می‌کشیم تا ببینیم چه می‌شود. فقط امیدوارم آخر سال هم رئیس‌جمهور همین حرف را بزند و نگوید چرا از جانب من حرف می‌زنید.

۲- اصلاً بهتر نیست لیست دغدغه‌های مردم را هم مثل لیست مفسدان اقتصادی منتشر کنید تا خیال همه راحت شود.

۳- چه عیدی بشود عید سال ۹۱ با ۱/۵ میلیون خانه خالی، دوستان از الان برنامه‌ریزی کنند که خیلی شلوغ ‌پلوغ می‌شود.

رئیس‌جمهور و سرپرست وزارت نفت: «ما تصمیم گرفتیم این روند را در دولت زود‌تر آغاز کنیم و وزارتخانه‌ها را ادغام کنیم. البته به لحاظ عاطفی دوست داشتم که ما ۳۰ وزارتخانه داشته باشیم، چراکه همه این افراد دوستان من هستند اما مصلحت کشور و علم مدیریت ایجاب می‌کند که ما تلاش کنیم دولت را کوچک کنیم و مجموعه مسئولیت‌ها را کاهش بدهیم.»

۱- «مصلحت کشور». لطفاً یک نفر محاسبه کند که چند وقت است رئیس‌جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند. این تقریباً شبیه این است که کسی به همسرش بگوید: «ببین عزیزم من خیلی تو رو دوست دارم و نگرانت هستم ولی تا اطلاع ثانوی دوست ندارم بیام خونه.»

۲- لیست مفسدان اقتصادی که منتشر نشد. مرحمت کنید لیست دوستان و آشنایان را منتشر کنید که مردم از نظر عاطفی کمی روشن‌تر شوند و بدانند عاطفه‌شان را کجا باید خرج کنند.

۳- البته همین الان هم علی‌الظاهر از نظر عاطفی دچار کمبود «دوستان» ‌ هستیم وگرنه سرپرستی وزارت نفت می‌رسید به یکی از دوستان و عواطف جریان بیشتری می‌گرفت.

۴- یک تست عاطفه‌سنجی هم از مردم بگیرید بد نیست. به گمانم آقایان متکی و مصلحی هرگز در طول خدمتشان تا این حد عواطف مردمی را به خودشان جلب نکرده بودند.

۵- البته تجربه نشان داده که شما، هم دولت را کوچک می‌کنید، هم برخی دولتمردان را و عجبا که هرچه دولت کوچک‌تر می‌شود بعضی‌ها بزرگ‌تر می‌شوند.

***

ضمناً رئیس‌جمهور در همین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت که اصلاً انتخابات مجلس کی برگزار می‌شود؟

عرض نکردم رئیس‌جمهور از نظر عاطفی با ما هم شوخی دارد؟

رئیس‌جمهور و سرپرست وزارت نفت: «اطلاعات دقیق دارم که بن‌لادن از مدت‌ها قبل در اختیار نیروهای نظامی‌ آمریکا بود و حتی او را مریض کردند و روزی که او را کشتند، مریض بود. یعنی ابتدا او را مریض کردند و در حالی که مریض و در اختیار خودشان بود او را کشتند.»

مرگ بر آمریکا. این را نوشتم که نگویند فلانی از آمریکا پول می‌گیرد. گرچه در این روزگار بعضی‌ها حاضرند پول بدهند که فحش‌شان بدهند.

اما مگر آمریکایی‌ها مرض داشتند که بن‌لادن را مریض کنند؟ معمولاً اگر کسی مثل بن‌لادن را داشته باشند می‌کوشند سالم نگهش‌ دارند تا تخلیه اطلاعاتی‌اش کنند، نه اینکه مریضش کنند. حتی اگر بن‌لادن آدم خودشان باشد و بخواهند برایش عیدقربان بگیرند، باز چه نیازی به مریض کردنش بوده؟ گوسفند هم که بخواهند قربانی کنند، می‌روند صحیح و سالمش را پیدا می‌کنند.
شهرام شکیبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.505 seconds.